@aha: Jeśli spytałaś pierwsza, to odpowiedz także pierwsza :)
1. Truposz
2. Amelia
3. Czwartek
4. Human Traffic
5. Lost highway
Filmy raczej znane, więc nie bawilem się w wypisywanie jakiś szczegółów.
Ostatnio edytowany przez a0x (23-10-2006 00:54)
Offline
Panadol
1 powiekszenie blow out
2 la double vie de veronique
3 space odyssey
4 indiana jones/star wars :)
5 może tańcząc w ciemnościach
Offline
Anaesthesiac
Ciężki wybór, prawie jak z książkami ;)
1. Fight Club
2. Snatch
3. Amelia
- żelazna trójka :) a dalej naprawdę ciężko uszeregować. "Requiem dla snu" mnie zmiażdżyło, "Niebezpieczne związki" są wspaniałe. "Moulin Rouge" ma dziki klimat ;)
Offline
Anaesthesiac
kolor zachodu słońca aka siam sunset
porozmawiaj z nią
co mi zrobisz. jak mnie złapiesz+brunet wieczorową porą ;)
dirty harry
sam jestem zdziwiony, ze taka lista mi wyszła :]
Offline
Nie chce umieszaczac filmow przelomowych w kinematografii, bardziej te ktore mi sie spodobaly wnoszac cos nowego.
Moulin Rouge - Za kostiumy i muzyke.
Havana - Za atmosfere kubanska i muzyke.
Miasto Aniolow - Bo plakalem na nim ;-)))
Depresja Gangstera - Bo plalalem (ze smiechu).
Mulholland Drive - Za klimat, zdjecia i napiecie.
Offline
Hmm, no będzie ciężko, sama wymyśliłam temat "5" filmów ;) a to tak trudno się zmieścić w 5tce, no nic, wymienię kilka. Kolejność chyba nie gra roli ;)
Offline